Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1501 ggr
axel.eriksson
2014-03-31 20:10

Skapat hemsida, pre-alpha!

Hej! Postade tidigare på veganifokus, passar även här tror jag.

Som vegetarian & vegan kan det vara svårt att veta vilket godis & andra svåra livsmedel som är okej att äta. Jag vet att det finns några listor på nätet om detta men tycker de är väldigt oanvändarvänliga. Därför har jag skapat utandjur.se, som är i pre-pre-pre-pre alpha stadiet. För två veckor sedan kunde jag ingen webbutveckling alls så är nöjd med utvecklingen hittills.

Hitills kan du sortera några godisar som är vegetariska samt sätta på veganfiltret.

Berätta gärna vad ni tycker om idén och andra synpunkter. :)

Axel Eriksson

Annons:
Paltn
2014-03-31 20:28
#1

Räknas inte allt innehållande gelatin bort?

// Paltfan

Stallmima
2014-03-31 21:41
#2

Kan du inte skriva vad de innehåller och vad allt heter, lite svårt att veta med bara bilder. Men ett bra initiativ du tagit  👍

axel.eriksson
2014-03-31 23:19
#3

Jo, gelatinet försvinner helt. Borde jag ta med godisar innehållande E120 & E904? Skapa en filterfunktion där man kan inkludera eller exkludera E120 & E904 eller tror ni att vegetariner som äter gelatinfritt inte äter E120 & E904 vilket leder till en onödig funktion.

axel.eriksson
2014-04-02 20:39
#4

Hej hopp!

Hemsidan uppdaterad! 4 stycken info kolumner samt korrekt och fungerande filteringsfunktion + bilderna. Har inte hunnit ta med namnen än, alla godisar är inte med (om någon vill kan de få klicka sig in på min Source Code (CTRL + U) och scrolla ner till du kommer till bilderna, där har jag avmarkerat godisar jag är osäker på) :), samt en massa finjusteringar (hemsidan hoppar lite grann när man klickar på vissa funktioner) etc. + en massa annat t.ex. bättre texter. Har någon en standard text för de olika ämnena länka den gärna så kan jag lägga in den.

Ha en bra kväll!

Stallmima
2014-04-02 20:57
#5

Kalasbra    👍

Inteensusning
2014-04-03 10:48
#6

ÅÅÅÅÅÅÅH vad du är bra!!!
Megakram!
Frida

Annons:
Upp till toppen
Annons: