Annons:
Etiketthjälp-ett-djur-direkt
Läst 3616 ggr
djurskydd
2/13/10, 12:35 PM

Kastrerade kaninbröder omplaceras!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Molle och Busis är 6 år gamla, kastrerade, mysiga och nyfikna killar i behov av nytt hem. De kom till mig istället för att de skulle avlivas. Killarna är innekaniner, går fritt och är rumsrena. De vill gärna fortsätta med det men ett krav är att de får vara ute sommartid i hägn.

Dessa grabbar söker ett livslångt hem där de kan spendera sina sista år, de vill inte flytta mer. De är vana med katter men vill inte bo med andra kaniner eller hundar. De omplaceras till en familj där en vuxen har ansvaret, och veterinärvård vid behov är en självklarhet.

Läs mer om dem och se fler bilder på min hemsida, www.pensionatgnaget.weebly.com, eller e-posta mig: djurskydd@hotmail.com

Annons:
Sunrise
2/14/10, 12:18 PM
#1

Tror att denna annons ligger lite fel, lägg den på ''djurannonser.ifokus'' istället ;)

djurskydd
2/14/10, 1:25 PM
#2

Det har jag också gjort men vill nå ut till så många djurvänner som möjligt! =)

Sarah
2/14/10, 9:53 PM
#3

Helt ok att lägga ut här. :)

Sunrise
2/15/10, 2:53 PM
#4

Okej, hehe :P

[Wera]
2/15/10, 6:49 PM
#5

Ska det inte stå "OT" i rubriken? :)

Sarah
2/15/10, 10:35 PM
#6

Nej, det finns en flik "hjälp ett djur direkt". Häng inte upp er på sånt. Rubriken på tråden visar ju tydligt vad den handlar om och då behöver man inte gå in på den om man inte vill. :)

Annons:
Sunrise
2/15/10, 10:58 PM
#7

Försökte bara hjälpa till, men håller med om att man når ut till många djurvänner här. Tänkte bara på att det räknas som fel på andra sajter här på iFokus.

Sarah
2/16/10, 12:07 AM
#8

Lugnt, men det ligger ju som sagt under en flik som finns här för att man ska kunna lägga upp liknande annonser.

Upp till toppen
Annons: