Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1645 ggr
Sarah
12/30/08, 1:52 PM

Veggietoppen

I denna sajts begynnelse registrerade jag oss på veggietoppen, men såklart har jag inte gjort så mycket mer med det.

Men, gå in på den här länken och rösta lite på oss och kolla in vad mer de har att erbjuda. I januari kommer veggietoppen att vara med i Hälsa och då hoppas jag att fler människor hittar oss ;)

Annons:
Sarah
12/30/08, 1:58 PM
#3

Blir inte som jag tänkt mig… gå in på länken i #2 och klicka på rösta. Sen högst upp finns det en lista med alla sidor som är med. Vi ligger i spalten längst till höger. Klicka på den och få upp våran sida. Rösta ;)

Mysan59
12/30/08, 8:20 PM
#4

Jag hittar ingen knapp att rösta med… Förvånad

fridawesterman
12/30/08, 10:06 PM
#5

Jag är ganska ofta inne på veggietoppen, en bra sida med många läsvärda bloggar. Jag ska bli lite bättre på att rösta när jag går in Glad

Sarah
12/31/08, 1:27 AM
#6

Mysan, kommer du till sidan där det är två knappar då du trycker på länken?

Annons:
Casiopeia
1/2/09, 3:58 PM
#7

#5 tyckte också det var svårt att hitta vart man röstar först, men om du tittar längst upp i rutan kring varje sida i listan så kan du välja att klicka på "presentation och betygsättning", gå in där och du kan klicka på "Ge betyg eller skriv recension" lite längre ner på sidan. Där kan du rösta. Det förutsätter dock att du valt "gå in och rösta" när du kommer till den första sidan. Lite omständigt :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Sarah
1/5/09, 11:01 PM
#8

5 i snitt ;) grymt! antar och hoppas att det betyder att ni gillar sidan.

Ni vet väl att det går jättebra att komma med ideer och egna texter till mig så kan vi göra sidan ännu bättre ;)

Mysan59
1/5/09, 11:12 PM
#9

Sarah: Jag såg inga knappar alls…

Upp till toppen
Annons: