Annons:
Etikettpresentationer
Läst 2454 ggr
NeuroJajje
2012-06-19 16:36

"Ny" vegetarian

Hej!

Jag bestämde mig för att det var dags för en förändring i mitt liv.

För att göra en lång historia super kort;

Jag har alltid varit väldigt deprimerad/mått dåligt, aldrig haft någon fast punkt att vila på så att säga. Nu till hösten kommer jag flytta till Bali och "börja om" med ett nytt liv där. Jag har alltid varit väldigt intresserad av hinduismen och ju mer tid jag tillbringat med att studera den så tilltalar den mig mer o mer. Inom hindu anses allt levande vara heligt, och med det så är hinduer vegetarianer, vilket jag nu också bestämt mig för att bli.

Så där var min historia i korta drag. :)

Samtidigt som jag sitter å skriver så kom jag på mig själv med att ställa mig själv frågan vad jag egentligen vill med denna trådstart, men i vilket fall som helst så hade det varit trevligt med lite tips på mat osv…Allt uppskattas

kram

Sajtvärd på traning.ifokus.se/

Annons:
[Moa-]
2012-06-19 18:40
#1

Lycka till med ditt nya liv! Det låter minst sagt som en spännande resa, hoppas att den blir av! =)

Sarah
2012-06-30 11:40
#2

Låter väldigt spännande! Ät varierat och gärna mycket baljväxter så kommer du klara dig finfint.

storost
2012-06-30 12:14
#3

Lycka till med ditt nya liv!

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

[eken77]
2012-06-30 17:45
#4

Går lite utanför ämnet här. Viktigast är att vara centrerad i sitt jag. Om man nu äter kött eller grönt. Alltid någon som är irriterad, inte förstår. Man gör alltid fel på något sätt.Obestämd

Upp till toppen
Annons: