Annons:
Etikettlivsstil
Läst 923 ggr
kelfwing
2013-01-19 23:29

Avdemonisera vegetarisk mat säger Elsa Billgren

I Stockhom öppnar hela tiden nya restuaranger men väldigt sällan någon som puffar för det vegetariska köket. Kändisvegetarianerna Elsa Billgren och Per Ragnar efterfrågar fler gröna restauranger som inte är new dead och dreads. Elsa Bilgren säger: Man borde avdemonisera vegetarisk mat"

Läs hela aritkeln här:http://www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article3464105.aos

/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.

Annons:
[Moa-]
2013-01-20 12:36
#1

Kelfwing; inte för att kritisera, men ibland är kvalitet mer givande än kvantitet…

Det är jättebra att du vill hålla sajten levande! Däremot att återpublicera allt som skrivs i tidningar/på nätet i allmänhet som på något sätt kan kopplas till djurrätt/vegetarisk kosthållning förstör nästan mer än det ger. Trådar med faktiska diskussioner flyttas ned, och har du ens läst inlägget ovan? Stavfel på stavfel samt syftningsfel, hur lyder ens citaten ovan? Jag trodde att det var konstiga okända termer de använde fram tills jag läste artikeln… Och vilka är dessa personer? Vad vill inlägget faktiskt säga?

kelfwing
2013-01-20 12:42
#2

Moa, tack ,det har du rätt i. Jag ska tänka på det!. Kritik är jättebra så länge det ges på ett konstruktivt sätt och det gör du ju!

/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.

[Moa-]
2013-01-20 12:44
#3

Sedan vill jag absolut inte att du skall ta det fel, det är jättekul att du brinner för ämnet och lägger ned tid på sajten! =)

kelfwing
2013-01-20 12:48
#4

Nä då, jag tar det inte på fel sätt Glad.  Det enda sättet att bli bättre är ju att folk påpekar felen/hur saker kan göras bättre. Det man inte är medveten om kan man ju inte förbättra eller hur Glad

/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.

[Moa-]
2013-01-20 12:53
#5

Exakt! =D

kelfwing
2013-01-20 12:59
#6

Moa, tack vare ditt fina inlägg lade jag ny upp en undersökning som efterfrågar vad som användare vill se på sidan. Det är ju användarna som gör sidan Glad

/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: