Annons:
Etikettekonomiska-frågor
Läst 2486 ggr
laurelin
2014-05-10 13:24

torkade sojaprodukter

Jag är på jakt efter torkade sojaprodukter, typ sojafärs, strimlor etc. Har hittat en del på nätet men kan inte hitta någonstans där man kan beställa hem… och det måste ju finnas! Jag bor in en mindre ort nära Skövde, så om någon vet en affär som säljer det i närheten så är även detta välkommen info!

Annons:
JodineFritzl
2014-05-11 10:52
#1

de har på goodstore under fliken vegetariskt. Både färs, strimlor, bitar osv. vet inte hur bra de är eftersom jag inte äter sojaprodukter men det går utmärkt att beställa från deras webshop.

http://shop.goodstore.se/vegetariskt/71

Sarah
2014-05-12 19:38
#2

Det finns en del under länkarna här på sajten :) Jag gillar vegshop.se då de även har riktigt bra torkat seitan.

emeliesophie
2014-05-20 14:32
#3

Fråga personalen i matbutiken/erna nära dig, ibland har de en tendens att placera just de torkade soja-produkterna på svårhittade ställen.

Intehärutandär
2014-05-21 12:54
#4

Här säljer dem det på vanliga affärer (Ica t ex), brukar inte finnas vid veg-hylla dock. Utan bland mixer av mat (t ex för att göra stroganoff, gratänger, fisktäcke m.fl). Där brukar också tartex stå.

Endezeichen
2014-05-21 15:22
#5

Kolla matbutikerna, och hälsokosten brukar ha (i alla fall här hos mig).

laurelin
2014-05-24 18:45
#6

Jag har frågat runt på matbutikerna, både stora och små… de tittar på mig som om jag frågat efter ett paket med mångrus ;-)

Ska spana vidare på hälsokosterna, annars blir det internet.

Tack för all hjälp!

Annons:
Upp till toppen
Annons: