Annons:
Etikettallmänt
Läst 2325 ggr
Jetaime
5/24/14, 11:19 AM

Veg. rastaurang i Malmö!

Ni som testat eller hört något från någon annan, vilken vegetarisk/vegansk restaurang i Malmö skulle ni rekommendera?

Annons:
tlover
5/24/14, 3:48 PM
#1

I den här tråden kanske du hittar nått intressant

l'm back

Jetaime
5/25/14, 8:29 PM
#2

#1 Tack :) den är dock rätt gammal nu så finns säkert någon mer sen dess! :)

slarvigt
5/30/14, 7:57 PM
#3

Kao's är en helvegetarisk restaurang, där finns en burgare, en sojafärspaj, en underbar risotto osv osv. De har också dagens som de brukar skriva på sin facebooksida. Chez Madame har olika soppor och sallader, skriver också dagens på Facebook. Vegegården, A la carte och buffé. Asiatiskt, mycket friterat och så, men även bbq. Tusen & 2. Hamburgerställe som har massvis med olika burgare och alla går att få vegetariska. Malmö Brygghus. Har vegetarisk burgare, soppa och god öl :) Tröls. Vegetarisk burgare, Ceasarsallad och fish'n'chips (ölpanerad halloumi) och säkert något mer också. Även här god öl Al garve. Stort utbud av veganska pizzor. Anytime. Lite dyrare men helt sjukt gott :) Hmmmm, det var de jag kom på nu!

ToraBella
6/6/14, 3:49 PM
#4

Jag vill varmt rekommendera den nyöppnade satori som har ett gott koncept med både vegetariska och veganska alternativ. Färska råvaror och en mysig inredning. Testade en av deras stenungsbakade pizzor med chevre och valnötter förra helgen och blev frälst. Ligger vid Hansacompagniet :)

slarvigt
6/6/14, 4:05 PM
#5

#4 Då får jag ge det en chans till då… Var på deras frukostbuffé som inte innehöll något speciellt plus att man fick köpa till kaffe som dessutom var så svagt att man såg rakt igenom det, som diskvatten…

Jetaime
6/6/14, 4:18 PM
#6

#4 Där var jag här om dagen med jobb, vi fikade dock bara, men maten vi såg där, såg supergod ut! :)

Annons:
ToraBella
6/6/14, 6:31 PM
#7

#5 + #6 har inte testat deras frukost buffé, så kan inte uttala mig om den. Men pizzan jag åt var super god :)

Upp till toppen
Annons: