Annons:
Etikettmatprat
Läst 1506 ggr
Candy123
1/21/16, 10:00 PM

Har du tips på kokbok?

Jag har tänkt köpa en kokbok, har ni någon bok som ni reckommenderar? Det är en nybörjarbok med vardagsmat som jag söker, och den får gärna vara på svenska :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Annons:
Leritza
1/23/16, 7:26 AM
#1

Har stora vegetariska kokboken hemma. Och innehåller typ allt frånlätta recept till lite knepigare

Vovisch nr2
1/24/16, 10:58 AM
#2

Välkommen till vegoriket av Mattias Kristiansson rekomenderar jag starkt! Har den själv och finns massor av goda recept!

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Whitesnow
1/24/16, 7:57 PM
#3

Vego för alla av Sofia von Porat

ljungensjenka
1/29/16, 7:32 AM
#4

Mera vego Vår gröna kokbok Älskar båda :)

Aloe.Vera
1/29/16, 1:16 PM
#5

ekologiska smaker av  henrik arkåsen är jättebra, typ mycket vego o vilt i recepterna

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

kanin och häst
1/31/16, 11:00 AM
#6

Välkommen till vegoriket är min favorit :)

Ett liv utan djur är inte värt att leva

Annons:
Aloe.Vera
2/7/16, 4:39 PM
#7

kockens trädgård har ju mycket grönt i sina recept hihihi

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Lustgas
2/8/16, 12:41 PM
#8

Vegankokboken och Hello Green är mina favvisar! :D Annars föreslår jag Vår Kokbok vegan, som nog kan vara en bra baskokbok. Har den inte själv dock 😕

tlover
2/15/16, 9:53 PM
#9

"Varsågod" (hel veg, vissa recept innehåller honung men dom har altid alternativ till honungen) tycker jag är bäst, iallafall om man vill göra egen "ost", växtdryck, seitan, etc etc

Annars den vanliga grönrutiga, (lakto-ovo-veg) gärna en äldre variant  (min är från 84 tror jag) är bra om du vill ha mindre "göra eget" men ändå sånt som inte behöver massa specialgrejer.

l'm back

Upp till toppen
Annons: