Annons:
Etikettmatprat
Läst 1816 ggr
RosaYlva
3/2/18, 6:50 PM

Er bästa hemsida på veg.-recept?

Som rubriken säger. 😃

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Annons:
tlover
3/2/18, 6:58 PM
#1

Någon annan som vet om Trevors sida fortfarande är uppe? Superbra spännande recept men jag har ingen länk och hittar inte sidan då jag googlar

l'm back

Lavine
3/2/18, 7:06 PM
#2

#1 Lustigt, jag var exakt nu inne på en annan tråd här och läste ett gammalt inlägg av Trevor S och tryckte på länken till hans blogg, men den var borttagen. Därmed vet jag inte om den finns någon annanstans.

#0 Jag läser rätt mycket i Facebookgrupper, t ex Vegetariska recept och Vad lagar du för veganmat i dag? Tycker att fler och fler bloggar försvinner. Men Green Kitchen Stories är nog min absoluta favorit.

RosaYlva
3/2/18, 7:20 PM
#3

#2 Lagar vegetarisk substitut just nu vilket är dyrt i längden. Lagar inte veganmat. 😉

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

DesK
3/2/18, 7:41 PM
#4

Tyvärr är Trevors blogg borta, så tråkigt! Det finns dock många andra bra hemsidor numera t ex vegomagasinet.se om jag minns fel så sök på Mattias Kristianssons vego

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

tlover
3/2/18, 7:44 PM
#5

#3 Även om man äter lakto-ovo-vegetariskt så måste man inte äta så varje dag eller varje måltid utan ibland kan man äta vegetariskt (hel-vegetariskt dvs veganskt).

Man missar flera goda recept om man utesluter vegetariskt mat

l'm back

[Roe Deer]
3/2/18, 8:13 PM
#6

www.vegania.net/

bra sida :)

Annons:
RosaYlva
3/2/18, 8:25 PM
#7

tlover sant att man kanske missar något. 😉

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Tant Grön
3/3/18, 10:25 AM
#8

http://zeinaskitchen.se/category/vegetariskt/   Hittade den här sidan, har inte provat något än, men det ser ju jättegott ut. Det finns mer vegetariskt om man söker runt på Recept/ länder. T.ex jordnötsgrytan  här:  http://zeinaskitchen.se/category/afrika/

RosaYlva
3/3/18, 12:55 PM
#9

TAck

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

DesK
3/3/18, 1:23 PM
#10

Zeinas kitchen är en riktig guldgruva, både för vegetarianer och blandkostare 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[zero]
3/3/18, 2:41 PM
vendelay
3/3/18, 6:33 PM
#12

Mattias Kristiansson är min personliga favorit. Han har släppt flera böcker och driver tidningen VEGO. På VEGOmagasinets hemsida finns en länk där du GRATIS kan ladda ner hans fantastiska bok "Vegan på 21 dagar". Jag såg att du skrev att du inte lagar veganskt - men du kan ju ändå kolla på recepten. Finns ju inget som hindrar dig från att äta helvegetariskt.

Annars gillar jag Jävligt Gott (som #11 länkar till), VeganskMatlåda, BOSH!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

RosaYlva
3/3/18, 6:46 PM
#13

#12 Tack för ett bra inlägg. 😃

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Annons:
Upp till toppen
Annons: