Robin reporting.
Som en duktig Medarbetare bör jag väl presentera mig..
Jag är en 24-årig kille som bor i katrineholm, jobbar som usk i äldreomsorgen 50% och personlig assistent 50%.
Jag slutade med kött när jag var 15, till en början för jag tyckte det var onödigt att äta nåt jag inte tyckte var gott. Efterhand tillkom etiska perspektiv och jag övergick till vegan när jag var 18 och inte ville stödja djurförtrycket längre. Sedan dess rullar det på.
Jag har delat mitt liv med illrar sen jag var sjutton, det har då handlat om omplaceringar som behövt nytt hem.
Omplaceringar har det varit just på grund av att jag helst inte ser tamdjur
"i människans tjänst" egentligen. Min ideologi fick dock ge vika i höstas när jag köpte senaste illern, Sid, som valp. Jag var "valpsjuk" och det är något helt fantastiskt att få vara förälder åt och kunna forma en iller. Omplaceringar har ju alltid lite "bagage" som format dem mer eller mindre.
Som vegan i sex år har jag intresserat mig för näringslära och tror jag har rätt bra koll på vad jag behöver stoppa i mig för att må kalasbra. Jag gillar att laga mat och baka bröd, så några recept ska jag nog kunna författa i sinom tid. Ser fram emot en intressant sajt med många livliga diskussioner och utbytande av kunskap!
Väl mött. /Robin
De recepten ser jag fram emot!!
Jag ser också fram emot fler recept ^^
Hanna

Oh!! har du lyckats fixa med förtasidan!! Jag svor och svor!
#3 hehe, ja jag klurade lite och så löste det sig ^^. Bannern är ditt bord 

Skit… och välkomstmeddelandet…

#6 Tack, sajten är inte lanserad ännu ;) så jag antar att det kommer :)
#7 det måste vara på plats innan lansering, har du lämnat in någon bild till dom?