Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettpresentationer
Läst 1741 ggr
Sarah
2008-03-27 19:34
0

Moi

Sarah heter jag och är Sajtvärd här på vegetariskt. Jag vill med den här sajten få folk att äta mer vegetariskt. För allas skull.

Annars pluggar jag nationalekonomi parallellt med att jag jobbar som seminarielärare för grundkursen i nationalekonomi på Stockholms Universitet.

Djur är en stor del av mitt liv och för tillfället har jag och min sambo  fem illrar två katter och en häst. Snart blir det förhoppningsvis illervalpar, så då blir det ett mängd djur till ;) Bor på landet utanför Stockholm och trivs ganska bra med livet.

Blev vegetarian då jag var 14 år och har under de här åren varvat mellan vegan och vegetarian. Just nu äter jag mjölk- och äggprodukter ibland, men oftast lagar jag vagansk mat. Det känns bättre så.

Hoppas att ni kommer att trivas här!

Hoppfull
2008-03-29 14:22
0

Tack och vad kul med denna sajt!! Själv är jag ingen fullblodsvegetarian men försöker äta en del "köttfritt" för att låta kroppen vila sig. Ser fram emot recept och de kunskaper som finns här inne.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Madde
2008-03-29 16:09
0

Kul med en sajt för folk som gillar vegetariskt.

Själv är jag inte vegeterian men jag tycker det är riktigt gott med vegetariskt. Kommer helt klart lägga till den här sajten som favorit. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Mariann]
2008-03-29 17:51
0

Jätte kul med denna sajt!!

jag äter inte äkta vegetariskt jag äter fisk skaldjur ägg och mejeriprodukter…

camillal777
2008-03-29 18:39
0

Hej, jag som född vegetarian känner att denna sajt är helt rätt för mig! ;) Har varit vegan, lagar mycket veganmat.

Tack för att du startade den Sarah!

Yvve
2008-03-29 21:10
0

Hej!! kul med en vege-sajt, själv gör jag och ätet mycket vegemat…

Sarah
2008-03-31 22:01
0

Vad kul att iden uppskattas. Ännu är ju inte sajten lanserad så vi får hoppas att det dyker upp fler snart.

Abico
2008-04-01 12:51
0

Oh, vad jag längtat efter den här sajten. Äntligen! ^^
Jag är ganska nybliven vegetarian (Demi). Slutade (officiellt) i mitten av december, har inte ätit kött sedan dess och trivs med det. Den här sajten hamnar absolut på min favorit lista så snart denär lanserad :)

Hanna 

Sarah
2008-04-09 19:56
0

Vad roligt att du sett fram enmot den! Tyvärr går arbetet ganska långsamt, men det går i alla fall framåt ;)