Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettallmänt
Läst 1411 ggr
Sarah
0

Medarbetare?

Eftersom jag och mina två Medarbetare verkar ha i princip hur mycket som helst annat att göra så är jag på jakt efter en till Medarbetare. Efter nästa vecka har jag själv lite lugnare och kan ta tag i saker igen, men jag har insett att det behövs fler. Är du vegetarian och vill vara med och utveckla sajten? Hör av dig till mig.

MimmieM
0

Efter den 4 Juni är jag på G igen ;)

Carpe Diem

Sarah
0

Grymt, självligger jag några dagar före ;) Men har ett FN projekt som kommer ta en del tid.

Theres
0

Blö, jag fick inte anmäla mig som frivillig för jag är "deltidare" :P

golf.ifokus.se

Sarah
0

Noop, några regler måste man ha. Jag vill att Medarbetare ska ha en del kunskaper i ämnet så du får lära dig att äta broccoli först ::::)

Theres
0

Bläää för broccoli… men jag lever ju på sojaprotein ;)

golf.ifokus.se

[HannahoHenrik]
0

Skulle jag vara mer data high tech, o veta mer om nyttig mat skulle jag anmäla mig. Men klart det måste finnas nån som vill vara Medarbetare?

Creation
0

Jag skulle kunna tänka mig att vara medarbetare… dock vet jag ju inte om mina kunskaper räcker till(trots ett helt liv som vegetarianOskyldig) och så har jag ju skola halva dygnet. I och för sig är det lov om bara två-tre veckor. ;P Jag är inne på iFokus säkert varje dag, med några undantag ibland, så jag kanske kan klassas som aktiv ändå? ;)

Vad förväntas man göra som Medarbetare här, skulle jag vilja veta?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

Såg den här tråden först efter att mitt pm har skickats iväg ;) haha..
Jag är grymt intresserad av att vara Medarbetare. Jag tror att jag har tillräckligt med kunskap, inte för att på något sätt verka skrytande eller så :)
Jag är Medarbetare på (det ibland "halvdöda") Marsvin.ifokus men har absolut tid för Vegetariskt också (det är ju trots allt vad mitt liv består av *ler*), speciellt nu när skolan inte är någonting alls att bry sig om - bara vara där och lata sig i princip. Så fritid är ingenting jag har ont om! :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Sarah
0

Ni som har hört av er, ledsen att jag inte svarat ännu, haft så mycket att göra.

Som Medarbetare kan man bla skriva artiklar och ha koll på att folk uppför sig ;) Vilket inte varit ett problem här. Eftersom sajten ska ha en ödmjuk profil kan man som Medarbetare inte skriva saker som ex "kött är mord" och liknande. Här ska vi hjälpa och inspirera, inte jaga bort folk.

Jag skulle nu önska (och själv tänkt skriva några) ex artiklar om träning, GI och vegetariskt, olika baljväxter och olika näringsämnen. Det finns ju om kalcium men jag vill ha om alla ;) Även om olika arrengemang som finns och om olika organisationer.

HannaM kom med ett jättebra förslag inför lanseringen. Att vi lägger upp en veckas matförslag och ser om vi som är på sajten kan äta tillsammans ;) sedan finns det massor att diskutera runt de recepten. Även inköpslistor med mera för veckan. Låter det som en bra ide tycker ni? Det kommer att vara veganskt och svampfritt för att alla som jag sett ska kunna vara med. Är det något mer jag bör utesluta? Låter det bra? Vill sen gå ut på andra sajter och presentera den veckans matsedel.

Ni som vill hjälpa till med sajten kan väl skicka artiklar till mig så lägger jag upp dem så länge så kan vi diskutera vidare senare.

Självklart är alla välkomna att skriva artiklar. Bara att skicka till mig!

FeliciaS
0

#9 Absolut :) Anpassar mig efter andras åsikter och är beredd att diskutera, på ett bra sätt ^^, Jag kan en hel del om vegetariskt, även mycket om djurrätt.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus