Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettallmänt
Läst 2010 ggr
sighni
0

Hej då

Jag gjorde flera inlägg för ett tag sedan med recept och tips. Jag hoppades bl.a. på ett receptutbyte. Inte ett enda svar har kommit. Det tycker jag är tråkigt. Det är lika trist att det mest är de negativa som gör inlägg. Var är alla ni som äter vegetariskt och ni som är veganer av etiska skäl? Det hade varit trevligare att  läsa inlägg ifrån er.

Robinsnel
0

Tråkigt att du lämnar. Jag läser allt här inne, men har inte varit så pepp på att skriva. Ibland har man inte lusten helt enkelt, men när den kommer så :)

Forumet är ju fortfarande inte lanserat, och har inte riktigt kommit igång.. Ta en paus vettja och kom tillbaka när du får lust igen Glad

Hoppfull
0

Tråkigt att du känner så! För min del så är det så att jag är alldeles nybliven inom detta och kan därför nästan inget… så jag är ledsen att jag inte kunnat bidra. Plus att det är sommar och vi är lediga både från skolor, jobb och datorer :)

Vad det gäller diskussionen så har jag slutat diskutera med en viss sorts anhängare då diskussionerna ändå inte ger något i längden. Jag gillar inte frälsningsdebatt, och inte heller lätt nedlåtande allvetande inlägg avslutade med smileysar, från något håll, och vissa har jag sett massor av på flera forum, enbart i samma frälsande syfte och med samma allvetande ton. Och jag känner att jag inte är intresserad att diskutera med dem! De lyssnar ändå inte utan har en enda linje med skygglappar på, alla andra har fel eller har inte förstått sitt eget bästa osv. och då blir det ganska meningslöst!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

MimmieM
0

Det är svårt att dissutera recept :)

Carpe Diem

[Mariann]
0

det är väl just att den inte är lanserad och därför inte lättåtkomlig….

och det vore väl tragiskt ifall du drog!

Jag tycker du har bidragit mkt… jag själv är ju värd för annat forum vilket gör att jag själv inte har tiden för så mkt mer än ströbesök… Ledsen

Sarah
0

Ja Gunnel jag hoppas att du kommer tillbaka, ska lägga upp dina texter då jag hittat program för att läsa dem ;) som sagt, den är tyvärr inte lanserad och det är därför det inte är så mycket folk här ännu.

sighni
0

Tack till er som skrivit något positivt. Jag gör som #1 föreslår. Jag tar en paus.

#3 Tanken var kanske inte att diskutera recept utan att ha ett utbyte av recept och information.

Jag tror att alla kan bidra med något oberoende hur länge man ätit veg.

När ska sidan lanseras och hur? Jag hoppas det kommer många positiva människor då. Det vore roligt om mina texter blir tillgängliga.

Sarah
0

Allt är mitt fel att den inte lanseras, jag har ingen tid över. Men det kommer ;)

AnnaLundin
0

Fast när den väl är lanserad så tror jag att den kan leva sitt eget liv en hel del, utan att du behöver lägga sådär jättestor möda på att hålla igång den.

night-bliss
0

Jag har ju precis hittat hit!!!!!!

Sarah
0

Välkommen night-bliss!! jag kämpar på för att hitta tiden för forumet tyvärr. Men lite finns det iaf ;)

night-bliss
0

Tackar, blev väldigt glad när jag såg denna sajten på iFokus, jag tror det kan bli ett jättebra forum :)

Hoppfull
0

Finns det ingen som kan hjälpa dig Sarah?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

Fråga Camillal777 om hon kan hjälpa dig lite.. hon är ju super på sådant här….

sedan kommer nog en sådan här sajt att vara mkt självgående när den väl lanseras… du behöver nog inte jobba så hårt med den…