Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettoff-topic
Läst 1312 ggr
Sarah
0

Om jag ska äta kött igen...

…så blir det grannens tupp.

Sarah
0

han driver mig till vansinne.

Hoppfull
0

Hahahah, vi har en sådan här med!! :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Sarah
0

Det är hemskt. Han galer? ungefär en gång i minutern.

Hoppfull
0

Den som bor här gal också stup i ett… fast inte en gång i minuten… men tack och lov är det hundra meter eller så ifrån så vi väcks inte osv av honom.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Sarah
0

Som tur är det i perioder, han är 50 meter utanför mitt kontor. Nu har har varit tyst en stund men vi får väl se då han kommer igång igen.

insel
0

jag skulle kunna tänka mig att äta ett utav barnen på min innegård. den ungen har ingen som helst kontroll över ljudet som kommer ut ur truten.

tyvärr skulle den väl smaka skit, men det löser ju det väsentliga problemet.

Sarah
0

Ha på extra vitlök…

anebit
0

Ha ha ha ha……………..   Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sarah
0

Jag tror att ngn har hunnit före mig… har inte hört tuppf*n på ett tag. Hade glömt honom…

LinaN
0

#9 vart säkert räven, han är ju knappast vegetarian :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Abico
0

Jasså det är så man blir av med oljud, då ligger grannens fluffiga terrier illa till - han gör mig galen -.-' Fast jag vill nog inte käka'n får ta och ge honom till mitt äldsta marsvin Sune.. Han har ju tydligt visat att han gärna tuggar i sig andra marsvin så en hund borde inte vara något problem, mättar kanske lite bättre ;P

Hanna 

Sarah
0

Kanske ditt domninanta marsvin och Insels dominanta marsvin skulle klara av att vara snälla mot varandra…

aliciia
0

här blir det nog en unge på våran gård, hon är kanske .. 5 år  och springer runt å skriker h*ra åså till en :S  eller så blir det hennes bror som kastar stenar på mej xD