74 st
Ojojoj, vi är nu 74 st. Några har försvunnit då vi är för radikala men många har tillkommit. Tycker att det är sjukt kul. Ragga upp era vänner nu så bli vi fler. När blir vi 100 tro?
Kan du inte skriva i olika djurforum om att vegetariskt.ifokus finns, så blir vi kanske ännu fler? Där brukar det finnas gott om djurkärt veggofolk. :) Jag minns inte att du skrev det på de sidorna när sajten lanserades?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

På Hittekatter skrevs det om den………….. iaf………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Det är mer så att det inte uppskattas att man gör reklam utan att prata med sajtvärdar. Har inte kommit så långt.
Jag tror att de flesta veggomänniskor på marsvin finns härinne redan, frågan är om du inte redan reklamerat där en gång? Annars går det säkert bra :)
Hanna
#3 jag la in en liten notis på ridsport, jag är ju Medarbetare där :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Oj :p Märkte nu att jag inte var medlem här "officiellt" än. Haha, måste ha glömt det. x) Jag brukar nämligen alltid gå in på den här sidan genom att klicka på inlägg jag svarat på bland "Mina inlägg" och har på så sätt aldrig märkt att jag inte hade denna som favvo. ^^' Jaja, nu är jag i alla fall räknad till flocken på riktigt. ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

tack för lite reklam. nej marsvin har jag aldrig varit på ;)

#4 Jaws, nu borde alla mifare vara här efter snacken i alla trådarna(aa) Men på ridsport så spårade den ut lite…

Gick in på ridsport nu. Blir lite less. Vad är grejen med att folk blir så provocerade av att fisk inte är vegetariskt och att vi ibland diskuterar hur djuren har det?
Nu är vi 81st :D
Woho!
lurvponnyn.vimeddjur.se

Nu är vi 89, en om dagen nästan ;) ska ta tag i att marknadföra lite så fort jag kan.
Jättekul med denna sida:D Den behövdes verkligen!
93 stycken nu :D!
94 med mig ^^
_No way! Yes way!