OT Stallplats
Det stallet jag har min häst i ska höja hyran från 3500 till 4500. Då ska mockning börja ingå. Jag har redan ansträngd ekonomi pga stallhyrn men har gillat mitt stall och allt som ingår så det har fått vara ok. Dessutom är min häst dräktig och jag står på ett stuteri så det har funnit så mycket kunskap att ta del av. Men efter den här höjningen känns det inte ok längre.
Så, idag åkte jag förbi en granne som har ett fint stall för att se miglite om. Hon har ett dräktigt sto, jättefint stall och jag skulle bara behöva betala foderkostnaden och ibland hjälpa till med småsaker. Galet!!!! Det innebär ca 500 kronor i månaden för mig. Helt sanslös tur. Hon ville gärna ha sällskap till sitt sto och föl. Jag är så glad!!!

Grattis ;) Lycka till med fölandet :)
Grattis! :D
Hanna

Gud vad kul … när kommer tillökningen?

wow, grattis! vad roligt! och vilken tur!! :)

:) Tack tack. Fölis kommer om ca tre mpnader. hade inte velat flytta från stuteriet, men mankan inte betala hur mycket som helst :(

Vad br aatt det löste sig på ett så bra sätt.

Jag har intefattat något av det ännu ;) Fölet är en impulshandling från min sida och jaghar inte greppat att det kommer snart. Stallhyran kan jag inte heller fatta, men jag skickade just efter 7 st klänningar för ett värde av mindre än en stallhyra som jag sparar ;) Mohahahaha

Av de 8 klänningar jag sickade efter passade 1. Skitföretag! Nu har jag beställt tre nya ;)

amen ååh, typiskt! bra att du beställt nya då. :)