Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettallmänt
Läst 1567 ggr
Mysan59
0

Titta på denna underbara!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Helt bedårande söt gris, så man kan undra, om man äter såna, varför inte lika gärna äta hund eller katt?

JAG skulle inte äta vare sig det ena eller andra!

[Wera]
0

Men naaaw vad liten! Så extremt söta som små :) hur kan man ens tänka sig äta en sådan? Förtsår inte hur människor tänker.

Är det en mini-gris? Elr "bara en vanlig gris?" Ja jag kan ju inte gris raser :P

Abico
0

Aww.. :') Lilla grisen.
Fast när han skulle gå i trappan satt jag med hjärtat i halsgropen "inte trilla, inte trilla" - det såg farligt ut.

Hanna 

Sarah
0
Mysan59
0

Jag vet inte vad det är för gris, fick bara filmen av en vän. Men där ser man, en gris kan faktiskt bli lika tillgiven och tam som en hund.

Och hundar skulle vi aldrig falla oss in att äta, men grisar går bra… För vissa..

Jag kommer dock aldrig mer äta gris, ko, får, fågel igen och har inte gjort det på 10-11 år.

Äter inte mycket fisk heller, men gör det ändå fortfarande, men hoppas att jag kan sluta helt med det snart.

Även ägg, mjölk och ost, vet inte om jag kan sluta helt, men minska rejält!

[Wera]
0

Och när grisen simma!
Nu blir jag sugen på att köpa mini-gris ju xD
Min kompis granne (även min förra klasskamrat) hade en mini-gris som var svart, hon var också så liten som den grisen i filmen som liten :) men sen blev den jätte stor och tjock, kunde tugga sönder stenar! Jag var rädd för den då xD haha

Mysan59
0

#5 Ja problemet är ju att man inte vet hur stora dom kan bli, fast det heter mini-gris.

Annars hade jag också skaffat en, har velat ha en gris i många många år, men har inte blivit av.

Dom är ju grymt söta!

Creation
0

Nämen, gud så söt! =) Den där kan inte vara gammal.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.