Liseberg?
Det verkar som att vi ska till Liseberg med jobbet om någon vecka och eftersom jag inte vet något alls o Liseberg så undrar jag om det funkar att vara vegetarian på Liseberg eller om man måste ha matsäck med?
Alternativt; får man gå ut ur parken för att typ köpa en macka? Vid korsvägen finns ju några baguett-hak.
Det finns ju Burger King i värsta fall. Hur det är på övriga matplatser låter jag vara osagt - men med tanke på hur vanligt det är med vegetarianer skulle jag bli förvånad om det inte går att få vegalternativ.
_No way! Yes way!
Gå ut tror jag inte att man får tyvärr. Man kan ju testa att fråga de som är i kassan, men det beror nog på hurpass mycket folk som är där den dagen och hur snäll människan i kassan är.
_No way! Yes way!

Har för mig att jag köpte våfflor när jag var där… men det beror ju på om man vill äta ägg och mjölk då förståss. Sen var det ju hundra år sen jag var där också.
Det verkar faktiskt som att de har ett ställe som säljer falafel! Så, det ska nog gå bra.
Jag brukar ata pommes eller vafflor nar jag e i Liseberg!
Ursakta min stavning, e utomlands.
Falafelstället hade en nachostallrik med vegetarisk färs som faktiskt var helt okej. Lite mycket stora lökbitar i salladen i och för sig men man får inte vara kräsen.
Känns iallafall som en förbättring för som jag minns det var det enda som fanns på Liseberg typ …korv.
Hrm… Jag borde kunna detta :P
Bor ju bara en liten bit från Göteborg och besöker Liseberg flera gånger om året. Dock äter jag ju fisk, vi har varit på fiskkrogen och ätit middagar när jag varit där med familjen.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus