Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikett: off-topic
Läst 1943 ggr
snurro89
0

Varning för Känsliga tittare!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

It's my heart you're stealing It's my heart you take It's my heart you're dealing with And it's my heart you'll break

It's my heart you're taking It's breaking bit by bit It's my heart you're dealing with But you don't know about it

If you'd feel like I feel And if you'd know what I know I don't think you'd ever play me I know you'd never play me

It's my heart you're stealing It's my heart you take It's my heart you're dealing with And it's my heart you'll break

If you'd feel like I feel And if you'd know what I know I don't think you'd ever play me I know you'd never play me

I don't think you'd ever play me I know you'd never play me

En stor anledning till att jag är vegetarian, Lycrisen är helt tillängnad alla stackars djur, som varje dag dör

tack vare egoisterna människan…

aliciia
0

Fyfan :(

snurro89
0

Vet :(

isabelle_
0

Jag spyr nästan! vi har ett slakteri skitnära en km typ, hatar dom! djuren blir så stressade så deras avföring luktar as mycket så det luktar skitäckligt både ute och inne, så det här och för djurens skull är jag veg.

snurro89
0

Jaah ;/ Ush… Dem säger att sverige har det "Bra" Men hur kan ett slakteri vara "bra" ? Det slarvas massa bakom stängda dörrar Men jag erkänner att sverige är bättre än tillexempel kina och USA

snurro89
0

Jag har hört att dem kanske till och med, ska ta bort bedövningsmedel i sverige för djuren när dem slaktar, Pågrund av något:/

isabelle_
0

#5 Säkert för att det ger bättre kött till dom j**la köttätarna ;/

Mysan59
0

Fy fan! Man blir ju verkligen inte sugen på att äta kött igen!

FeliciaS
0

Den bistra sanningen, fy f*n vad vissa människor är hemska!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

snurro89
0

Människor, är egoistiska människan är egoistisk, men,men det finns goda människor oxå!