Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettallmänt
Läst 2101 ggr
[TrevorS]
0

Tips på artikel,

Vill tipsa om artikeln, "Hon blev vegan 1940" eftersom hon var vegetarian under en period men på grund av matallergi fick hon gå över till vegan, nu är hon 83 år gammal:

http://vegan.ifokus.se/Articles/Read.aspx?MessageId=b2b817ea-6086-48bc-a4ff-f48481f1c953&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

snurro89
0

83? inte så mycket^^ min granne är 95 :o

[TrevorS]
0

#1. Så din granne har varit vegan i 95 år? Kanske skulle intervjua henne istället?

snurro89
0

Nope Tungan ute Hon är köttätare xD Men hon e 92 jag skrev fel^^

[TrevorS]
0

Okey men  då har hon inte varit vegan eller vegetarian i 83 år då var det ju inget märkvärdigt. =P

FeliciaS
0

#3 Då förstår jag inte vad det har med saken att göra, detta uppmärksammades och tipsades om eftersom hon var vegan ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[TrevorS]
0

#5. Hon levde som vegetarian under perioder också därför jag tyckte den passade in att länka härifrån. =)

Sarah
0

Men, det här forumet är för all typ av vegetarisk kost, sjävklart även för veganer. Tycker att det är jättebra att det finns vegan.ifokus eftersom det är mycket här som inte passar veganer, men å andra sidan passar all för veganer de som är vegetarianer.

Saga85
0

Inlägg #5 riktar sig ju till #3 (samt #1?) där det handlade om en helt "vanlig" blandkostare. Inte huruvida kvinnan det handlar om i #0.