Vegomässan 5/12 (IDAG!)
Jag var lite förvånad när jag kollade in här och ingen skrivit något om vinterns vegomässa? Jag vet att det är lite i sista minuten att skriva om det nu, eftersom vegomässan är IDAG, men jag får väl ta mig an "uppdraget" ändå. Kanske några beslutar sig för att komma efter det i alla fall. :-)
Denna information går att finna på vegomässans hemsida:
Vegomässan är tillbaka - nu med temat en magisk jul. Kom och låt dig svepas med av kaneldofter, olika sorters vegoskinka, korv och frestelser. Här finns ekologiska julklappar, glass och djurvänligt mode.
Bredda dina kunskaper, lär dig nya matlagningstricks, ät exklusiv jultallrik och provsmaka Stockholms senaste vegoutbud. Dessutom kokbokslansering, uppträdanden och avslöjanden från verkligheten.
* Datum & tid: 5 december 2009, 10-18
* Plats: Enskilda Galleriet - alltså samma ställe som sist! (Kronobergsgatan 37 i Stockholm)
* Tema: En riktigt magisk jul
* Inträde: 50 kr (Vi tar tyvärr inte kort. Ha gärna med jämna pengar!)
* Parkering: Gratis parkering kan finnas nere på Kungsholms Strand i ena änden av Kronobergsgatan. Annars finns ett parkeringshus på Kronobergsgatan 25.
För mer information, se www.vegomassan.org.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Gaaaaah, jag är så jäkla upptagen att jag glömmer saker!!! brukar ju gå då jag kan :( :( F****N
Om jag vart i sthlm hade jag åkt dit.
Jag hade också åkt dit om jag bott närmare.