Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettallmänt
Läst 2258 ggr
Peachtrees
0

OT: Måste ventilera mig lite

åhh.. vet inte vart jag ska börja. Kanske att jag hörde meningen "Men alltså, förlåt, men människor är mycket smartare än djur och djuren är underlägsna människan"

Jag blir bara så arg.Bara för att djur inte kommunicerar med varandra på samma sätt som vi gör(de kommunicerar mycket mer avancerat enligt mig), och lever som vi gör betyder det inte att de är mindre värda eller dummare.
Människor är mer dumma eftersom vi alla inte har lärt oss att respektera levande varelser och se dem som våra jämlikar, det är tecket på ren idioti!
Bara för att vi inte kan förstå djuren, så är dem korkade?

Någon mer här som hört sådana korkade uttalanden?

Bim
0

JAG HAR HÖT DET! Allt för många gånger….

Peachtrees
0

#1 Det finns ju inget man kan säga till de som säger så heller, de slår dövörat till. I alla fall de jag träffat.

Bim
0

Precis, de är fast besluten om att det är så.. Jag orkar inte bry mig längre.. typ.

Saga85
0

Det är väl iof rätt så korkat att hålla på att förstöra sina födomöjligheter (föroreningar, skövlingar) och döda varandra utan någon egentlig anledning. På så vis är människan en rätt så korkad art.

FeliciaS
0

#4 Verkligen! Den dummaste av alla…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Bim
0

Ja, m'nniskan är det dummatse djuret på jorden, helt klart!

Sarah
0

Även om den här traden inte är sa grov sa laser jag den. Vill inte ha den här typen av tradar. Sorry.

Inlägget är låst för nya kommentarer