frysta sojabönor
ica har börjat sälja frysta sojabönor i skidor :) :) värm lite, häll på lite olja, chili och flingsalt. NJUT!! ät inte skidorna bara ;)
Va kul, de är ju bara att skölja i varmt vatten och sedan kall sedan pilla ur bönorna och steka.
Smidigt, det måste jag kolla efter här. De brukar ha ett ganska stort sortiment.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

På Surfers i Visby serverar de skidorna som jag skrev ovan, då trycker man ut bönorna när hela skidan är i munnen, så galet gott. Gjorde det som snacks hemma häromdagen, men är inte uppe i surferstandard ännu ;)
Hittade dem i frysen idag, har köpt hem och ska testa dina chilimarinerade Sarah, de lät så goda!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Fanns inte i stan tyvärr, kollat idag, vart så sugen, men la mina sista pengar på sojafärs istället. 

Är ju typ.. det godaste man kan äta=P Fick det också på gotland första gången faktiskt, på bakfickan. Då tillsammans med sockerärtor och vaxbönor och smör och salt. Helt gudomligt.

:) eller hur, tvingade med kompisar till surfers i lördags bara för att äta deras bönor och tofu igen :) fullt med folk och lång väntetid, men värt det!