Receptbok?
Hejhej! Jag har länge tänkt köpa en receptbok med enbart vegetariska recept. Har ni några förslag på någon bra sådan? Jag har kollat runt lite, men inte hittat något speciellt.
Vill inte att det ska vara en futtig receptbok med bara några recept, utan vill ha enhel del. Så det ska vara en lite tjockare bok om man säger så.
Kram ^^
Den "Vegetariska kokboken" är populär och innehåller mycket vettigt. Den märker ut vad olika recept innehåller och om de är lämpliga för veganer eller endast för ovo-lakto-vegetarianer.

ja det är verkligen en jättebra bok.
okej, tack. Då ska jag kolla in den =D
Jag har denna "Stora vegetariska kokboken" och är mycket nöjd med den. Den har grundläggande näringslära och livsmedelsinfo, samt svårighetsgraderingar på rätterna. Det är allt ifrån enkla tomatsåser till pasta upp till att göra sin pasta själv. och mycket mycket mer. Den har även en hel del veganskt.
Söker man på just "stora vegetariska kokboken" så får man upp flera bra alternativ, även den som omnämns i #1
När jag haft möjlighet har jag bläddrat igenom vegetariska kokböcker och just de fyra första på adlibrissökningen har jag kollat i och tycker verkar bra.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade