God & efterlyst.
Hej, jag vill gärna bli vegetarian och har till en början slutat äta kött på skolan. Tänker även köpa in lite grejer hemma.
Igår på skolan fick jag något underbart gott: Vita/beigea kuber, som kyckling i konsistensen med lite jordig smak. Väldigt saftiga.
Jag skulle vilja köpa detta med vet inte vad det är… Jag tror att det var quorn, är inte säker.
Någon som vet vad det var jag åt? (fråga gärna något om ni inte fattade, är ingen bra förklarare) 
Kan ha varit bitar a la kyckling, eller vad de heter. Har hittat dem på Willys främst, en orange/brun/vit påse om jag minns rätt. Tyvär minns jag inte vilket företag som gör dem, men inte är det quorn eller hälsans kök i alla fall. Hoppas det hjälpte lite :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Ja, kan ju fråga i skolköket också :) Okej ska hålla koll efter sånt i affärer!
Himla goda är de i alla fall! Tycker mycket bättre om dem än quorn :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag tror att det annars kan ha varit Qourn Bitar, de är är enligt mig mer "kubiga" i formatet och saftigare än a la kyckling som enligt mig är väldigt torrt…
Hälsanskök har á la kyckling i sitt sortiment.
Jag tror att märket du tänker på heter Veggo, men jag hittar ej deras hemsida, dock fler som vidhåller min åsikt. (Vilket gör att jag ej tror att det var det som TS syftar på.)
Jag köpte Qourn Bitar idag, tror att de var dom som jag åt! :)
köpte även röda linser. Tips på vad man kan göra med sånna? :)
#5 Linssoppa!! Det är supergott. Linsgryta, färs kan man också göra.
linsbullar och linsbiffar går också att göra på röda linser
/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.