Tur att man inte äter sånt...
När man läser sånt här är man glad att man är vego…

Fy FN!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Eller hur! Läs snabbmatslandet och äcklas…
Någon som sett filmen fast food nation? Kom osökt att tänka på den när jag lästa den här artikeln. Den handlar om en stor snabbmatkedja som efter ett avslöjande om att det hittats avföring i köttet dom säljer skickar en inspektör till fabriken. Bruce Willis spelar en korruperad typ som är ansvarig för häsloaspekterna på fabriken och som kläcker filmens skönaste citat:
"It is a sad fact of life, but the truth is we all have to eat a little shit from time to time."

*ryser*
Jahaaa.. Så det är vad som finns i blandfärsen? Alltid undrat ;P
Hanna
#5 jag äter ju iof hellre blandfärs än korv…. *ulka* Men sånt här gör ju att man är glad att man gått ifrån kött.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jaa jag saknar verkligen inte kött/korv/färs! 

Vi saknar inte kött men gluffsar substitut i mängder ;)

tihi…bajs….hihi
synd att man liksom inte riktigt kommer ifrån bajset ändå, jag menar med gödsel på växterna så måste man nånstans köpa idén att man alltid äter lite bajs.

hehe, sanning. men någonstans ska veganer få b12 ifrån.
#11 B12 uppkommer ju i tjocktarmen har jag för mig….. så inte så konstigt egentligen ^^
Kaniner och marsvin äter ju upp sina mjuka bajsar då de är extra innehållsrika på B-vitaminer, annars är det som kommer ut bara cellulosa och slagg.
Så nu vet ni det, all mjuk bajs kan vi käka ^^ inte de hårda bollformade ;)
*bajsprat är alltid lika underhållande^^*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#12 - Man kanske skulle göra som marsvinen? Hellre äta sin egen skit än någon annans i alla fall.. Fast mina marsvin är nog inte så klyftiga för dom äter varandras bajs också *hrm*
Och, ja bajsprat är underhållande ;P
Hanna

vad äckliiiiiiiigt!
Haha, känner mig nästan lite dum att jag tycker det är lite "strunt samma" mot de som äter det.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Lite skit rensar magen, som min mor jämt säger. Jag får komma ihåg att säga det till henne nästa gång jag ser henne käka korv ;)
Är det inte B12 i jord också och därför man gärna kan vara lite halvslarvig när man sköljer t.ex. morötter?
_No way! Yes way!
#16 *gå å sätta sej i trädgården å börja äta jord ur rabatten :D*
#17 Akta så du inte råkar få i dig en mask bara! MASKARNA ÄR VÅRA VÄNNER!
_No way! Yes way!
#18 det slank ner kanske 4-5 stycken (AAAAA)

#19 Mums med slajmiga maskar;)

själv ska jag ta upp mina sista grönsaker nu ;)
Mums mums, nej jag håller mig nog till mina piller jag…