Vart är ni alla?
Hallå, vart har ni tagit vägen allihopa? Jag sakner er ;)
Här det ingen här? Jag har inte varit här på ett tag, det erkänner jag 
Men det är för att jag mår pyton spykiskt och mest håller mig till astrologi och spådomar just nu.
Kommer in i så många olika perioder.
Kram 

Är också in sporadiskt. Tittar in då och då. Är ju mest på Hittekatter när jag är inloggad eftersom jag är Medarbetare där men jag brukar nog kolla in här iaf en gång om dan..
Har iaf blivit så inspererad av denna sida att jag sluta äta kyckling som jag åt ett par ggr i månaden men nu är det sluttttt.
Såg ett program med Jamie Oliver på tv5 hur dom behandlar kycklingar. FY FN ! säger bara
Har bara fisken kvar som jag äter då och då än så länge. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#2 Åh så skönt att läsa att nån mer har slutat äta kyckling! *glad för deras skull*
Ja jag äter också fisk då och då, men ska försöka sluta med det när jag bor själv sen.

#2 vad roligt att höra!!
Jag är här, men har sällan något att säga :/
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag tittar in här titt som tätt men har inte alltid tid att skriva något. Kollar in här ibland när jag har en ledig lucka på jobbet, på lunchen eller när jag väntar på något och då hinner jag inte alltid skriva så mycket. Sen har jag haft problem med ryggen och orkar inte sitta så mycket vid datorn när jag kommer hem.
Jag sitter med näsan tryckt lååångt ner i provanteckningar dygnet runt känns det som ^^ Och när jag inte gör det står och och skyfflar marsvinsbajs eller ojjar mig över gymnasieval *s* Men jag tittar in då och då, måste ju ha lite inspiration till min matlagning :)
Hanna