Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettallmänt
Läst 2677 ggr
Casiopeia
0

Pizza-lycka i gamlestaden!

Upptäckte till min stora glädje att kvarterskrogen där jag bor börjat med en helt fantastisk veganmeny! En massa olika sorters pizza med veganost och låtsaskorv, kyckling, kebab, bacon m.m. på. Till och med inbakad pizza i veganverson! Dessutom har de flera olika pastarätter och sallader men goda vegetariska grejer i. Jag köpte en kebabpizza som var helt fantastisk, det godaste i pizza-väg jag ätit sedan jag slutade med kött, och min sambo köpte en pizza med tzay på- även den helt sjukt god.

Blir så lycklig när man ser att de satsar så på veganmat , hoppas fler veggosar hittar dit så de får lön för mödan.

Så alla veganer som har vägarna förbi Old Corner i Gamlestaden, Göteborg- gå dit och smörj kråset!

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Sarah
0

Åhhhhh! Avundsjuk!! tror inteatt veras i rimbo kommer satsa på det :(

elyse
0

Jag drömmer också om en bra vegetarisk restaurang här i Uppsala.

Saga85
0

Oh, tack för tipset! Får ta vägen förbi där någon gång och testa!

svartelbas
0

jag måste då passa på att tipsa om att det finns en sån där pizza-dröm i malmö också, på kirseberg. pizzeria algarve heter den och den har också flera olika veganpizzor som är helt sjukt goda…. lycka!!! :)

[Wera]
0

Åh! Brukar fara till Göteborg varje sommar, nästa gång jag är dit ska jag nog ta mig dit ^^

peaches
0

Åh det låter ju underbart.Kul att någon ta ett sånt initiativ.

Ibland känner jag att det är så dåligt utbud på vegetarisk och vegansk mat att jag skulle vilja öppna något sånt själv, bara för att bättre på lite:D haha, men det är nog mest bara drömmar.