Vegetariskt iFokus

Vegetariskt

Etikettallmänt
Läst 2791 ggr
elyse
0

Var handlar du?

Finns det någon butik där Du handlar det mesta, t.ex. en kedja som ICA?

Casiopeia
0

Jag storhandlar med jämna mellanrum på hedenborgs som är en nätbutik med ekologiska varor, och däremellan springer jag till konsum som är den butik som ligger närmast där jag bor (bra när man är lat). Kompletterar med varor från hälsokostbutiker, asiatiska butiker och saluhallen.

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[Wera]
0

Willys, Hemköp köper vi från. Konsum köper vi från om det inte finns i dom andra butikerna, oftast t.ex. färskt bröd och andra smp grejer. Ica handlar vi i efter som det bara finns Ica där vi handlar men annars är det Willys och Hemköp som gäller när vi passerar.

Vi köper också från Hälsokost affären där det finns goda veggo skinkor, korvar m.m.

Sarah
0

Ica eller Willys för storhandel och sedan goodstore, asiatiskt och hälsokost om det är ngt speciellt jag vill ha.

Casiopeia, jag la upp hedenbogs under länkaran!

aliciia
0

oftast ICA Kvantum, sen köper mamma grönsaker på Willys :)

HannaM
0

Ica, willys, coop hemköp… sen hälsokost, asiatiska butiker, hötorgshallen ibland…

maaro
0

OLIKA AFFÄRER, BLA: ICA, COOP EXTRA, WILLYS.

Jovikol
0

Ciry Gross har det mesta, annars blir det hälsokost på nätet.

Kattmynta
0

#7, vilken hälsokost? Länk? :)

kerre
0

Willys ofta då de har finast grönsaker annars ica för det finns ingen konsum eller hemköp här. annars hälsokost asiatiskt etc

Hennum
0

jag handlar på coop konsum mårtenstorget i Lund. kanske lite dyrt men mycket rättvisemärkta saker att köpa. De har ubuntucola osv som ja inte sett i andra mataffärer i lund. på något vis handlar jag nog på konsum av principskäl. sånna där principer som bara är fåniga. ^^ jag går i min mors fotspår.

en gång åkte jag till överskottsbolaget och köpte lite mat. vet tyvärr inte riktigt var netto och lidl och dom där billiga sakerna finns i lund. hemköp tycker jag inte om.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Jovikol
0

#8  http://ortagubben.jetshop.se/default.aspx brukar det bli, finns säkert andra (bättre?)

Jovikol
0

Är lite trög, fattar inte hur man lägger in en länk, men du får kopiera adressen :)

Pehpsii
0

City Gross (som har enn hyfsat bra utbud av vegetariska och veganska alternativ) och Ica Maxi och ibalnd Willys hemma. LIDL händer också men deras grönsaker är så jävla tråkiga tycker jag

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/