stämmer detta?
Mina kompisar säger detta till mig jämt :@ Tycker inte att det låter snat! Så vill kolla med er.. Detta är direkt kopierat frpn vad min kompis skrev till mig
"ni får i er vitaminer och mineraler till en början men om man äter samma sak ganska ofta elr hur jag ska säga .. så vänjer sig kroppen och då tar inte den upp vitaminerna och mineralerna"
För att dom äter en massa olika kött så säger dom att dom får i sig en massa annat.. men vi äter ju en massa annat med..
Er åskit om detta?
_No way! Yes way!
Ja, det lät ju väldigt konstigt…
Det där är ju bara trams. Dessutom äter ju inte köttätarna en massa saker som vi inte äter - det handlar ju om några få ingredienser som vi väljer bort (kött, alltså), men som vi såklart byter ut mot sånt som köttisarna oftast inte äter (till exempel baljväxter eller köttersättningar typ quorn eller sojaprodukter).
Be dem förtydliga det där med "massa olika kött". Vad kan det handla om - nöt, gris, fågel, fisk…? Inte så stor variation om du frågar mig.

Haha, vilket roligt och helt värdelöst argument :)
Carpe Diem
Struntprat, säger jag.
Håller med de andra: Snicksnack är vad det är!